Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

BİLGİ => Sakarya escort, escort Sakarya kelimelerinin lideri olarak bilinen en güvenilir Serdivan escort sitesidir.

Sakarya'nın Bütün Elit Beylerini Adapazarı Escort Bayanları Telefon Beklemektedir.


Güldürüyorsa eğlendirir demektir

Genel 26 Temmuz 2017

Siz gülüyorsa verecek demektir sözüne istinaden ne demek istedi diye belki bu yazıyı okumaya başladığınız ama güldürüyorsa eğlendirir demek istediğim için bu şekilde yazdım yani bir anlam karmaşası demek değildir ya da ben şaşırmadım, yazmak istediğim şeyi karıştırıp başka bir şey hata ile yazmadım. Güldürüyorsa demek özellikle de kadınların ve de erkeklerin vücutlarında demek değildir. Tüm insanlar için geçerlidir. Eğer bir insan vücudunda gıdıklanan ve de insanlara gıdıklandıkları için gülmelerine yol aça bir yer varsa seks esnasında kullanılırsa bu bölge o insanın eğleneceğini gösterir.

Vücudumuz sinirlerden ve de kılcal damarlardan meydana gelir. Nerede ise her insanda bu sinir ve de kılcal damarlar aynı yerden aynı oranda geçer ama üstte bulunan deri tabakasının ve de kas yoğunluğunun farklılık göstermesi nedeni ile bazıları gıdıklarınız, bazıları gıdıklanmaz. Yani ince deri ve de ince kas tabakası insanların daha çok gıdıklanmasını sağlar. Bu olumsuz bir şey gibi görülse de bir İzmit escort ise bu zaafa sahip olan kadın o İzmit escort bayan seks sırasında deliler gibi eğlendirilebilir. İşini bilen erkek tarafından o kadın kendisinden geçirilebilir demektir.

Erkekler bu zaafa sahip İzmit escort kızlar içerisinden birlikte oldukları kadınların bu bölgelerine yarı kuru ve de kesinlikle dil değdirip bir de nefes vererek bu hassas bölgelerinde gezindikleri zaman seks esnasında yaşadıkları, hissettikleri o tatmin olunmaz hissin kadınlara hissettirilmesini de sağlarlar ki bu kadınlar için unutulmaz erkek olmanın başka bir yolu da yoktur zaten. Özellikle de nefes kullanımı o bölgede ısınan kanın ve de hassaslaşan duyuların kendisini belli etmesine neden olacağından gerçekten önemli bir durumdur.

Etiket Yok

577 toplam görüntüleme, 3 bugün

  

Yorum Yaz

  • Sakarya Escort Nermin Ela

    tarafından on 27 Aralık 2017 - 0 Yorumlar

    Sakarya Escort Nermin Ela Olgun bir kadınım, kuaförüm ve burada da senelerdir hem kalıyor hem de zaten yaşıyorum! Kendi dükkanım da burada, o nedenle de Ela ismini sizlere verirken başka bir isim kullandım ama benle zaten birkaç birlikteliği otelde yaşayacaksınız sonrasında da Sakarya escort olarak ben sizlere evimi açacağım. Yani zamanla ben sizlerin kalıcı, gerçekten […]

Blog’dan

  • Sakarya Escort Nermin Ela

    tarafından on 27 Aralık 2017 - 0 Yorum

    Sakarya Escort Nermin Ela Olgun bir kadınım, kuaförüm ve burada da senelerdir hem kalıyor hem de zaten yaşıyorum! Kendi dükkanım da burada, o nedenle de Ela ismini sizlere verirken başka bir isim kullandım ama benle zaten birkaç birlikteliği otelde yaşayacaksınız sonrasında da Sakarya escort olarak ben sizlere evimi açacağım. Yani zamanla ben sizlerin kalıcı, gerçekten […]

  • Hayatınıza Renk Katıcak İzmit Escortlar

    tarafından on 6 Kasım 2017 - 0 Yorum

    Hayatınıza Renk Katıcak İzmit Escortlar Beyler selamlar, ben hayatınıza yeni tatlar katmak için gelen kaliteli escort bayanınızım. Size hemen fiziksel özelliklerimi anlatmak, ardından da yatakta size yaşatacağım izmit escort deneyimi hakkında bilgi vermek istiyorum. Ben 25 yaşında, 1,76 boyunda, 66 kiloda, ölçülerimden de anlayacağınız üzere at gibi diye tabir edilen o bayanlardan biriyim. Samimi ve […]

  • Olgun kadın doğru kadın demek değildir

    tarafından on 27 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Daha önce bir yazımızda olgun kadınların hakkın evet doğru kadınlardır demiştim. Daha sonra okuduğum zaman anladım ki nerede ise tamamen bir kadın olgun ise bu kadın doğru kadın demek gibi bir anlam çıkmasına neden oluyor yazım. Bu nedenle de hem bir düzeltme hem de o konuda ek olarak detaya inme adına bu devam yazısını kaleme […]

  • Güldürüyorsa eğlendirir demektir

    tarafından on 26 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Siz gülüyorsa verecek demektir sözüne istinaden ne demek istedi diye belki bu yazıyı okumaya başladığınız ama güldürüyorsa eğlendirir demek istediğim için bu şekilde yazdım yani bir anlam karmaşası demek değildir ya da ben şaşırmadım, yazmak istediğim şeyi karıştırıp başka bir şey hata ile yazmadım. Güldürüyorsa demek özellikle de kadınların ve de erkeklerin vücutlarında demek değildir. […]

  • Erkekler için aldatma taktikleri

    tarafından on 25 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Her kadın bakımlıdır ve de kesinlikle de erkekleri tavırlarından anlamak, hatalarını yakalamak konusunda da uzmandır. Bir erkek ile yıllarca evli kaldırtan sonra kadınlar erkekleri anlar sadece de diyemeyiz. Erkekler her zaman renkleri bir ve de değişmez canlılardır. Evlenmeden önce bir kadın erkeğinin rengini tam manası ile çözmemişse evlenmez yani. Siz daha evlendiğiniz zaman kadınlar sizleri […]

  • Bakirelerin ilk birlikteliklerini rahat ...

    tarafından on 24 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Erkekler her zaman hayatlarında bir bakire bayan ile birlikte olmak isterler ve de bu durum genelde de olur ama konu bakire bayan ile kaliteli birliktelik olduğu zaman erkekler de bu aşamada özellikle de bakire bir kadın ile birlikte oldukları yaşta genelde karşılarındaki kadınlar kadar da acemidirler. Karşılarında bir İzmit escort yok ki yapması gerekenleri söylesin […]

  • Kadınlara sevişmeden önce mesafeli yakla...

    tarafından on 23 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Sizlere saçma gelebilir belki ama Dünya’da anlamlandırılamayan bir sürü şey var mesela neden insanlar ve diğer tüm canlılar su içer? Aslında herkes içmez. Herkes canlıların su içmesi gerektiğini düşündüğü için bunu garip bulmaz ama bazı geyik türleri 10larca yıllık hayatlarında asla bir yudum bile su içmeden tüm hayatlarını yaşar. Bu nedenle ne kadar enteresan diyebilirsiniz […]

  • Kadınlar erkeklerden sevişirken ne ister...

    tarafından on 22 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Kadınlar her zaman erkeklerden sevgi ister. Lakin asla bunu yaparken de erkeklerden seks sırasında istedikleri vahşiliği düşünmezler. Normaldir bu aslında erkekler de gün içerisinde kendilerinden bahsederken ben son derece feminist bir insanım da diyebilir ama sert seven erkekler dip not düşmezler, “bu ne olarak ben bir Gebze escort ile birlikte iken fena domaltırım, çok acıtırım” […]

  • Gebze escort bayan sevişme pozisyonları

    tarafından on 21 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Erkekler aslında hayal dünyalarında var olan o kendilerine ait yerin Kral’larıdır ki bu krallık maalesef sadece kendilerinin yaşadığı ama sınırsız bir yerdir. Bu nedenle de yanlış da olsa yaptıkları asla onlara gerçeği söyleyen birisi olmadığı için hayal dünyalarında yaptıkları da her şeyi, kötü de olsa kabul eder ve de gerçek, doğru sayarlar. Erkekler için durum […]

  • Kocaeli ateşli escort bayan Feriha

    tarafından on 20 Temmuz 2017 - 0 Yorum

    Aslında kendim için bir ilan açıyorum sanırsınız ama yazımı okuduğunuz zaman göreceksiniz ki sözlerim Kocaeli escort denildiği zaman akla gelen tüm kadınlar içindir. Kendimi sizler ile zaman geçirirken özel hissetmediğimi söylersem eğer kandırmış olurum. Sizler de bana özel hissettirdiğiniz için aşırı bir ilgi yağmuruna tutuluyorsunuz ama ilgi göstermek olduğu zaman konu sizler de Kocaelili erkeklerin […]